!שלום וברוכים הבאים לסימולציית משחק עסקים: דוכן הלימונדה

סימולציה זו פותחה למטרות הדרכת מנהלים ומחקר ע"י שיזף רפאלי ודפנה רבן מהמרכז לחקר חברת המידע באוניברסיטת חיפה. המשחק פשוט למראה וללימוד ומשמש לחקר הערך הסובייקטיבי של מידע, השימוש במידע בקבלת החלטות, השוק למידע, שיתוף מידע ועוד היבטים של תוכן וטכנולוגיה של מידע. סימולציה זו כבר שימשה
.משתתפים רבים בישראל ובארה"ב וזכתה לעניין רב כפי שהשתקף בדיונים הערים שלאחר המשחק

דפנה רבן שיזף רפאלי

לתיאור קצר של המשחק אנא הקלק כאן

כדי לשחק במשחק עצמו אנא הקלק כאן


:מאמרים וקישורים בעברית

.רבן, ד. כנס אינפו 2003

.רפאלי, ש., ורבן, ד. (2002). עיינתי, אך טרם הספיקותי לקנות. סטטוס(133), 62-65

.רבן, ד. כנס הספרנים ה- 19, 2001


English References and Links:

Rafaeli, S. and D. R. Raban (2003 forthcoming). The Subjective Value of Information : Trading expertise vs. content, copies vs. originals in E-Business. ICEB, Singapore.

Rafaeli, S. and D. R. Raban (2003). "Experimental investigation of the subjective value of information in trading." Journal of AIS 4(5): 119-139.

Rafaeli, S., D. R. Raban, G. Ravid and A. Noy (2003). Online Simulations in Management Education about Information and Its Uses. Educating Managers with Tomorrow's Technologies. C. Wankel and R. DeFillippi. Greenwich, CT, Information Age Publishing Inc.

Raban, D. R. and S. Rafaeli (2003). Subjective Value of Information: The Endowment Effect. IADIS International Conference: e-Society 2003, Lisbon, Portugal. Conference presentation.

Raban, D. R. (2003). A primer in information economics. Searcher 11(2):54.

Raban, D. R. (2002). The Lemonade Stand: Experimental Investigation of the Subjective Value of Information. Internet Research 3.0: NET / WORK / THEORY, Maastricht, The Netherlands. Conference presentation.